Min helg...

Nu var det ett tag sen sist....igen...
Jag är helt hopplös jag vet   ;o)

Min helg har varit ganska perfekt skulle jag vilja säga...
I fredags så var det lugnt, jag tog en lång power walk. Jätte skönt.
Det har jag faktiskt gjort varje dag denna vecka förutom torsdag...det har ju varit så skönt väder att promma i....
Härligt!
I går så hade jag en slappar dag, power walkade så klart.    ;o)
Sen hade jag en helt underbart rolig kväll hos min bästaste kusin....kräftskiva med en massa roliga människor.
Min älskade syster, Lena, Mikaela, Jessica och Stefan och sen flera härligt roliga människor.
När kl var halv fem så drog sig Mikaela och jag med Lena hem till henne osh sov där....
Vaknade vid c:a elva imorse, satt och drack kaffe och cola och skvallrade lite....sen bar det hemåt.
Min söndag har alltså varit lite ...ehh...seg kan man säga.
Har sovit middag, legat i soffan och läst, handlat thai till middag och nu sitter i soffan och kollar tv.
Amanda är med pappa och Rebecca är på bio.
Blir en tidig säng gång idag!
TRÖTT!

Hoppas ni får en härlig vecka!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback