Mysig dag/kväll

Jaha...så börjar söndagen närma sig sitt slut....

Har haft en mysig dag.
Satt en stund i solen och myste och drack morgonkaffe...läste lite bok...
Sen var jag ner till centrum, gick och strosade. Hamnade på Glitter, suktade på en tåring men bestämde mig för att det var onödiga pengar. Jaja, så är det, kanske bättre att spara semester kassan till ...ja semestern?!

Handlade lite fika tills mamma och syster skulle komma. OCH handlade 4 pocketböcker...så  nu är semestern räddad, nu har jag lite att läsa igen.

Gick hem, åt lite sen lunch. Äggmacka...mums.
Sen kom mamma...fick en rhododendron buske till balkongen med fin kruka till som en sen födelsedagspresent.
Jättemysigt, kommer bli fina rosa blommor sen   ;o)
Hann börja fika lite, sen kom syster....OCH då fick jag mer paket...YEAH!!
Gissa vad jag fick?! JO, den tåringen jag suktat på tidigare idag??????
Mycket konstigt...men ganska skoj. Vi har tydligen samma smak...eller så vet hon precis vad jag tycker om....
MEN hon hade en likadan på så vi har nog ganska lika smak!!
Jätteskoj!

Har ätit god middag-köttfärssås och pasta.
Nu blir det mys i soffan....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback