Åland imorrn

Så bär det av mot Åland imorrn då.....jobbar ett par timmar på morgonen.
Sen blir det Salem och hämta systeryster och favvo systersonen!
Efter det plockar vi upp mina underbara tjejer, sen drar vi till Norrtälje!

Skulle behöva packa lite men kommer mig inte för?! Konstigt....
Orkar liksom inte ta mig ur soffan.....
Kanske hinner packa imorrn? Eller nä...det gör jag ju inte vet det menmen....

Snart så kanske jag kommer mig för nåt....väntar på Amanda med. Gumman kommer vid elva.
Rebecca sover hos kompis, kommer hem vid nio imorgonbitti....

På fredag ska jag sova längelängelänge....lär ju bli sent på torsdag kväll...
Dels uppesittarkväll med mamma och mormor men sen också pyamas party med syster...vi brukar ju inte komma till ro så tidigt när vi camperar ihop...
Men skoj har vi... *hihihi*

Ha en underbar midsommar nu!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback