Mmm, söndag morgon

Har haft sovmorgon, satt på tvättmaskin, förberett vad det blir för middag, plockat lite allmänt med kläder...nu ska jag ner till centrum och hämta ut den nya Nora Roberts boken som jag beställt! Tjejerna ska nu till Erik och åka till hans jobb och städa lite. Tjäna lite extra pengar, det är bra! Just det när jag är i centrum så ska jag också handla lite....typ ehh...ostronsås...fond eller vad det nu var. För det ska man tydligen ha i när man wokar?! Det har inte jag haft men om man ska det så måste det ju vara gott så och då måste jag prova. Ska bara hitta det i affären med...inte det lättaste när jag inte ens vet vad det är eller vad det heter....men det ordnar sig nog! Ha en mysig söndag! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback