Värdelös...

Jag vet, jag är heelt värdelös på att blogga....
Kan ju vara så att det helt enkelt inte händer nåt skoj i mitt liv?! Fast det är inte sant heller....
Det händer saker hela tiden men en del sånt som jag inte delar med mig av....   ;o)   ...och en del sånt som inte går att återberätta...det roliga försvinner liksom då....

Kollade precis på Cougar Town...tycker den är bra! Hon e ju för rolig.....
40...det nya 20...mm
Men då kommer frågan...Kan man göra allt man gjorde när man var 20 nu när man är 40?
Känner mig liite tveksam till det. Tror inte det skulle gå hem nu...mina nära och kära (kanske mest mina tjejer) skulle nog förskjuta mig helt! *hihihi*
Så man gör hälften och tänker sig göra andra hälften   ;o)
Kan ju hända att andra tycker man är knäpp när man plötsligt stannar upp och fnittrar hejdlöst då man tänker på hur man skulle gjort för 20 år sen men vaddå?! Det kan man väl ta....

Från det ena till det andra....Fick skäll av Amanda inatt...jag pratade i telefon efter kl 00.00 och det får man ju INTE göra!! Det har jag ju sagt till henne en massa gånger...
Men vad?! Jag är ju vuxen...jag får göra det. Kanske inte ska fnittra högt och väcka mina tonårsdöttrar kl 02.00 men vad?? Man måste ju få ha lite roligt....eller hur?!
Jobbigt när vännerna har semester och inte jag....kan säga att jag var inte jätte pigg när kl ringde halv sju.
Fnittra i telefon till halv tre är alltså sånt man ska tänka sig göra då man snabbt känner att man är 40 och behöver sova morgonen efter....

Sov så gott så kanske vi hör igen snart!
Man vet aldrig...kan ju få ett ryck och blogga lite till i veckan...eller också tänker jag mig bara göra det!!!
Puss & Kram


Kommentarer
Sus

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Snälla, du läser väl min blogg till och från? Så mycket värdelöst skit däri så jag undrar varför någon alls läser där... haha... Fast jag har en hemlig där det står lite andra detaljer, sånt som ingen får veta, men ändå tål att skrivas om! ;)

POSTAT 2010-08-10 KLOCKAN 22:09:50
BLOGG: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback