Jaha, så var det onsdag...

Nästan jobbat en vecka nu då!
Måndagen var inga problem då var jag så pigg så...kan säga att det är jag inte idag?!
Vad hände?
Har inte somnat förrän kanske två på nätterna.....helt omöjligt. Dels så är ju tjejerna fortfarande lediga och är uppe...ungefär hela natten! Varför?? Ja, det har jag frågat men får inget bra svar....inte i mina öron ivarje fall.
Fast å andra sidan...vad gör jag uppe & vaken till två?! Finns liksom inte nån andledning till det heller....
Men en bra film på tv....ett par sena telefon samtal....chatt med lilla syster....tjejerna är vakna....detta hjälper ju till att hålla en vaken....
MEN ikväll ska jag gå och lägga mig så tidigt så....eller NÄ....just det...
Amanda (Rebecca vet jag inte riktigt) ska in till Ung -08 ikväll igen, kommer inte hem förrän vid elva...alltså blir det en film som slutar elva, halv tolv...sedan vill Amanda berätta om kvällen (vilket är roligt så det måste jag ju få höra), och sen har man det där sena telefon samtalet och säkerligen chattar med syster mfl....
Så det är kört!!
Jaja, det kommer ju flera nätter...inte måste man väl sova alla nätter?! Det är ju slöseri med tid!
Fast jag klagar inte! Tycker det är kul att tjejerna är iväg och har skoj, uppskattar dom sena telefonsamtalen, filmen som man valt att titta på är ju oftast bra....livet är härligt!!!

Så ... jag sitter så gärna här och sover...eller är trött menar jag.....
Ni får ha en bra dag!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback