Helg

Haft och har en mycket mysig helg!
Fredagen var såå lugn på jobbet, blev lite tråkigt! Hade iochförsig sån huvudvärk så det var skönt med lite lugn och ro.....
Sov middag en stund efter jobbet, kollade av tjejerna vad dom skulle göra på kvällen...
Åkte till Jessica min bästaste kusin och hade en jätte mysig kväll. Min älskade syster, Tessie, Marie, en granne till Jessan och en arbetskollega till Jessan var med så vi var några som satt och skvallrade och skrattade....
Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt  mig då jag hade tänkt dricka lite drinkar och sova kvar men mitt huvuvd var inte med på det så blev det ett halvt glas vin till maten sen inget mer så när kl var halv ett eller nåt så körde jag hem.....
Men mysigt hade vi! Man kan ha kul utan sprit!!! ...bara så ni vet!

Lördagen var jätte lugn och skön...prommade/sprang, sov middag, läste....
Sen fixade jag lax till tjejerna och åkte själv iväg till Sofia för en skojsig kväll med mat, vin, drinkar, skvaller och en massa skoj....blev lite många drinkar så jag sov kvar.....
Precis hemkommen och tänkte mig nu en prommis då det är så härligt väder!

Kvällen blir lugn med tidig sänggång!
Ha en härlig söndag!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback